11 oktober 2023

VUURWERKCURSUS VOOR UW HOND

Dit jaar geeft hondenvereniging Antis voor de 13e keer een vuurwerkcursus zodat uw hond de jaarwisseling rustiger kan doorstaan.

De cursus bestaat uit één theorie les (zonder hond) en drie praktijklessen (met hond)waarin uw hond geleidelijk steeds meer went aan het licht, het geluid en de geur van vuurwerk.
De resultaten van vorige jaren laten zien dat met deze vier lessen een behoorlijk verschil worden gemaakt!

WAAR:
De cursus wordt gegeven op onze vereniging:
Hondenvereniging Antis
Melkwegsetiendweg 2
3962 EX Wijk bij Duurstede

WANNEER:
De cursusdata zijn:

11 november 2023 10.30 uur theorie
17 november 2023 19.15 uur praktijk 1
01 december 2023 19.15 uur praktijk 2
15 december 2023 19.15 uur praktijk 3

KOSTEN:
€ 55,- voor leden en € 65 voor niet-leden incl. lesmateriaal en USB stick met onweer en vuurwerkgeluiden

MEER INFORMATIE:

Voor meer informatie omtrent deze of andere cursussen kunt u contact opnemen met onze hoofdtrainster, Corrie Vink.
Telefoon privé: 0343-571170
e-mail: administratie@hv-antis.nl
inschrijven kan via het online inschrijfformulier op de wegsite www.hv-antis.nl

Lesgeven bij Hondenvereniging Antis iets voor jou??

Wij zijn opzoek naar enthousiaste mensen die onze groep instructeurs willen komen versterken.
Vind je het leuk om op een positieve manier mensen en hun honden iets bij te brengen, dan ben jij wellicht diegene die we zoeken.

Heb je al ervaring met lesgeven? dat is mooi meegenomen, maar ook als dit niet het geval is willen we graag met je in contact komen.

Je krijgt van ons een gedegen interne opleiding die later evt kunt uitbreiden met externe cursussen.
Heb je intresse?? Laat het ons dan snel weten via ; administratie@hv-antis.nl